Reserveer je kaart(en) online; de eerste keer moet je daarvoor even een account aanmaken. De betaling verloopt veilig en daarna ontvang je alles dat je nodig hebt direct in je mailbox.
Wil je iets vragen? Mail ons via ontmoeten@dehoorneboeg.nl of bel (035 – 206 25 35 op werkdagen tussen 9 en 13 uur). We helpen je graag verder!
Heb je een gereserveerd voor een van onze events of denk je er nog even over na? Hier nog een paar praktische puntjes die je misschien verder helpen.
Welkom!
* Vanaf een half uur van te voren kun je binnen komen lopen en verwelkomen we je met koffie, thee of (in de winter) warme chocomelk.
* Na afloop kun je natuurlijk nog even napraten en iets drinken. De kosten van deze drankjes zijn niet inbegrepen, maar kun je met pin betalen.
Bereikbaarheid
* We zijn op verschillende manieren bereikbaar. Bekijk hier de mogelijkheden met het OV en de auto.
* Vanaf de ingang loop je binnen 5 minuten naar al onze locaties
* De Hoorneboeg ligt midden in het bos en aan de rand van de hei, dus het is misschien even wennen dat het hier stil is en ook echt donker in de winter :). Maar we hebben duidelijke richtingaanwijzers die je kunt volgen, de paden zijn verhard en het pad dat je moet volgen is verlicht. Dus geniet vooral van deze bijzondere wandeling en al voelt het misschien zo, je bent hier niet alleen!
Op gezonde afstand in Corona-tijd
* We zorgen er altijd voor dat je de gezonde 1,5 meter afstand kunt houden.
* Blijf thuis als je niet fit bent of in contact bent geweest met iemand die klachten heeft of het Coronavirus heeft.
* Als je binnenkomt, doen we een korte gezondheidscheck. We vragen naar eventuele klachten (hoesten, verkouden, koorts, benauwdheid) of je een huisgenoot of gezinslid met het Coronavirus hebt (en of je in de afgelopen 14 dagen contact gehad met diegene terwijl deze klachten had) en of je zelf in thuisisolatie bent vanwege het virus. Als dit allemaal niet aan de orde is, ben je helemaal welkom!
* Op onze website kun je nalezen hoe we bijeenkomsten op dit moment bijeenkomsten veilig organiseren.