Meerdaagse in Aan de Hei - tarieven weekenden of midweken in de vakantie

Leuk dat je belangstelling hebt voor een weekend of midweek tijdens de vakantieperiode in Aan de Hei. We verwelkomen je graag als je op zoek bent naar een plek waar je betekenisvolle veranderingen in gang kunt zetten.

Het ervaren van stilte, yoga en mindfulness, leren over leiderschap, verdieping vinden in je adem, filosofie en creativiteit of een heel specifieke invalshoek zoals bijvoorbeeld Ayurveda of verlies – in Aan de Hei werkt alles mee in het vinden van de verbinding met jezelf, met anderen en de natuur.

Aan de Hei

Aan de rand van het bos – pal aan de hei – liggen deze twee geschakelde boerderijen. Ooit was dit de plek voor de schapen van Anton Sinkel (van de winkel van Sinkel) en later ook voor de ‘meisjes uit de fabriek’ die hier een week vakantie mochten houden om weer wat kleur op hun wangen te krijgen. Een plek dus met een lange historie van geborgenheid en rust.

De Heizaal
Een serene ruimte met veel licht en een groot raam dat uitkijkt over de tuin en de heide. De bibliotheek is fijn voor de pauzes met grote tafels, een piano en een bank naast de houtkachel.

De Boszaal
Een fijne huiskamer – ook als je groep kleiner is – met grote houten tafels en gezellige zithoeken, houtkachel en een uitgebreide keuken. In dit deel is ook de sauna met relaxruimte en massagekamer.

30
30
30 (+)
90 + 95

Tarieven in vakantieperiodes

Weekend (vrij t/m zo)
Midweken (ma t/m vrij)
Prijzen (zijn excl BTW)  
Weekend (vrij t/m zo)
€ 3.760,-
Midweken (ma t/m vrij)
€ 7.520,-

Inclusief: boszaal, heizaal, alle benodigde yoga materialen, bedlinnen, handdoeken, gebruik van: keuken, sauna en massageruimte.

 

Dit arrangement is gebaseerd op 16 slaapkamers (waarvan 1 kamer voor de chef). Dit kan worden uitgebreid met 3 slaapkamers op basis van beschikbaarheid in het Heihuis, voor  € 110,- per nacht, per kamer.

Exclusief schoonmaakkosten á € 150,- per weekend/midweek en exclusief eten en drinken (verzorgd door een eigen chef).

€ 3.760,-
€ 7.520,-

Dit hoort er allemaal bij

Ruimtes
• de Boszaal – fijne zitkamer, keuken, sauna en massageruimte
• de Heizaal – trainingsruimte, bibliotheek met zithoek en pantry
• 12 éénpersoonskamers en 7 tweepersoons-kamers voor maximaal 26 personen
• gebruik van alle materialen, zoals yogamatten en meditatiekussens
• een terras en een heerlijke tuin – met banken, (lig)stoelen en tafels
• altijd omringd door het bos en de heide

Materialen
We zorgen voor yogamatten, blokken, bolsters, straps, oogkussentjes, dekentjes en meditatiekussentjes. Ook hebben we een aantal meditatiestoeltjes beschikbaar.

In de massageruimte is een massagetafel aanwezig met een hoofdsteun. Overige materialen kan de masseur of masseuse zelf meenemen.

Overnachten

Slaapkamers in Aan de Hei
• 12 éénpersoonskamers (boven de Boszaal) en 7 tweepersoonskamers (boven de Heizaal) voor maximaal 26 personen
• Als je groep groter is, onderzoeken we graag de mogelijkheden om je arrangement uit te breiden indien beschikbaar
• Hou er rekening mee dat een eventuele chef ook blijft overnachten – we bieden je hiervoor 50% korting op een éénpersoonsslaapkamer
• De bedden in de tweepersoonskamers staan los van elkaar
• Iedere slaapkamer heeft een bureautje
• Tussen de één- en tweepersoonsslaapkamers zit weinig verschil in afmetingen

Badkamers
• Eenpersoonsslaapkamers hebben een open badkamer met wastafel, een douche en toilet
• Tweepersoonsslaapkamers hebben een afgesloten badkamer (met wastafel en douche) en een aparte toiletruimte (op twee kamers na: daar is het toilet geïntegreerd in de badkamer)

De bedden zijn voor je opgemaakt en de handdoeken liggen voor je klaar. Ook staat er handgemaakte zeep en shampoo voor je klaar.

Hier vind je een lijst met slaapkamers. De kamers aan het einde van de gang zijn het meest rustig: 5, 6, 11 en 12 (éénpersoons) en 16 en 17 (tweepersoons).

Details voor je planning

Tijdens weekenden en midweken in vakantieperiodes is Aan de Hei alleen in zijn geheel te boeken.

Vakantieperiodes
De vakantieperiode in regio Noord is wanneer je gebruik kunt maken van de speciale tarieven voor weekenden en midweken.

In- en uitchecktijden
In een weekend kun je op vrijdag vanaf 13:00 uur als organisatie inchecken voor de Boszaal en in de slaapkamers. De keuken is vanaf 12:00 uur beschikbaar voor de chef. Op zondag kun je tot uiterlijk 16:00 uur uitchecken. Mocht dit niet passen in jouw plan, neem dan contact op.

Bij een midweek check je op maandag vanaf 13:00 uur in voor de Boszaal/ Heizaal. Op de laatste dag van je verblijf kun je uitchecken voor de slaapkamers tot 9:00 uur. Op die dag kan de chef tot 9:00 uur gebruik maken van de keuken van de boszaal om het ontbijt voor te bereiden. Als groep kunnen jullie dan ontbijten in de bibliotheek van de heizaal (zodat de keuken vanaf 9:00 kan worden schoongemaakt). Mocht dit niet passen in jouw plan, neem dan contact met ons op.

Wil je eerder beginnen of langer blijven? We gaan de mogelijkheden graag voor je na!

Eten en drinken

Een chef aan huis
Al het eten en drinken zal worden verzorgd door een eigen chef. Als je op zoek bent naar een chef met specifieke invalshoek of expertise, zoals een Ayurvedisch – of Detoxmenu? Dan brengen we je graag in contact met retreat-chefs die al helemaal thuis zijn op De Hoornboeg. Ze werken zelfstandig, zijn het gewend om deel uit te maken van een retreat-groep en verzorgen je vanaf het ontbijt tot en met het diner. Natuurlijk kun je ook op eigen gelegenheid een chef inschakelen.

Goed om te weten: als een chef voor je groep kookt, vragen we € 7,50 per deelnemer per etmaal voor gebruik van de keuken. Verder is al het eten en drinken op De Hoorneboeg vegetarisch. Vraag je jouw chef om hier rekening mee te houden? Tot slot: een chef blijft altijd overnachten, dus hou hier een kamer voor vrij.

Koffie en thee
Thee – we hebben verschillende smaken – is bij het weekendtarief inbegrepen. Het gebruik van de koffiemachines, ook voor espresso’s, cappuccino’s en inclusief melk, niet. Hiervoor rekenen we € 5,- per deelnemer per dag.

Een stap verder met je plan

Details om je verder te helpen, hebben we hier voor je gebundeld. Daar vind je misschien ook antwoorden op andere vragen die nog in je opkomen:

• hoe het werkt met reserveren, een optie nemen, annuleren en de factuur
• een overzicht van al onze plekken
• de bereikbaarheid met het ov, de fiets en de auto
• hoe het parkeren werkt – als organisatie reserveer je namelijk ook de parkeerplaatsen voor je deelnemers
• workshops en activiteiten die we voor je kunnen organiseren
• hoe we de ruimtes voor je klaar kunnen zetten – verschillende opstellingen zijn mogelijk
• hoe we je kunnen ondersteunen in je pr door mooie foto’s en filmpjes die je kunt gebruiken

Ook vind je daar een speciale pagina die je kunt delen met je deelnemers. Om ze alvast in de stemming te brengen – met meer informatie over de plek, de geschiedenis, wat hier nog meer te doen is en – natuurlijk – allerlei praktische zaken zoals onze bereikbaarheid.